Arbeitsblatt: Superbus 3 / Unit 5 Test Wetter

Material-Details

Superbus 3 / Unit 5 Test übers Wetter / Allgemeine Unit 5 Aufgaben
Englisch
Gemischte Themen
4. Schuljahr
3 Seiten

Statistik

181357
727
6
23.05.2018

Autor/in

Ben Waeber
Land: Schweiz
Registriert vor 2006

Downloads Arbeitsblätter / Lösungen / Zusatzmaterial

Die Download-Funktion steht nur registrierten, eingeloggten Benutzern/Benutzerinnen zur Verfügung.

Textauszüge aus dem Inhalt:

English Assessment Unit 5 Name: Class: 4C Date: 23.05.2018 1) Build sentence with the question word given. Bilde einen eigenen Satz mit dem gegebenen Fragewort A) Deutsch Englisch: 6 P. Wann? Mein Satz: B) Deutsch Englisch: Wo? Mein Satz: 2) Whats the weather like? Bilde wie im Beispiel ganze Sätze. 5 P. Beispiel: Its foggy 3) Fill in the gaps. 14 P. Hurricanes are a) Strong winds. b) Strong waves. c) Light winds. Hurricanes are also called a) Thypoons and tornadoes b) Cyclons and tsunamis c) thyphoons or cyclons hurricane can travel at a) 300 km per hour b) 340 km per hour c) 340 km per minutes Hurricanes a) Are very small. b) Can destroy houses are also very strong winds. They are than but they are more . smaller Tornadoes hurricans destructive Thunder and lightning occur, but we see the first and then we hear the because light travels than sound. One second seeing the lightning and hearing the thunder means distance of about between you and the storm. between at the same time thunder faster 340 meters lightning 4) 5) Where are the persons? Whats the weather like? 4 P. Verbinde, was zusammen gehört. persons locations Rose Lonely House Nick Zoo Richard Forrest Mr. Stanton Park weather Picture dictionary Erreichte Punktzahl: Lernziel sehr gut erreicht 8 P. (Von max. 37 Punkten) Lernziel gut erreicht Note:_ Lernziel erreicht Lernziel nicht erreicht