Arbeitsblatt: Test YW 3, Unit 4, Stufe 1

Material-Details

Lernziele Stufe 1 - Du kannst die Wörter der Unit 4. - Du kannst vorgegebene Wörter in einen Lückentext einfügen. - Du kannst vorgegebene Wörter in die richtige Reihenfolge bringen und damit korrekte Sätze bilden. - Du kannst Fragen mit «do, does» bilden und sie richtig beantworten. - Du kennst die «question words: when, where, what, who, why, how» und kannst das richtige Wort in Fragen einsetzen. - Du kannst das Verb «to be» in allen Formen korrekt einsetzen. - Du kannst die Verben im simple present in der positiven Form korrekt einsetzen. (
Englisch
Grammatik
5. Schuljahr
5 Seiten

Statistik

198192
355
16
16.06.2021

Autor/in

Nathalie Gross
Land: Schweiz
Registriert vor 2006

Downloads Arbeitsblätter / Lösungen / Zusatzmaterial

Die Download-Funktion steht nur registrierten, eingeloggten Benutzern/Benutzerinnen zur Verfügung.

Textauszüge aus dem Inhalt:

Grammar test Unit 4, grade 5 AB Activitiy Book Br. Broschüre vc Vocabulary Trainer Lernziele Stufe 1 (Ausgangsnote 5.5) Du kannst die Wörter der Unit 4. (quizlet, Wortliste 1-3) Du kannst vorgegebene Wörter in einen Lückentext einfügen. (vc, p. 15, Nr. 2) Du kannst vorgegebene Wörter in die richtige Reihenfolge bringen und damit korrekte Sätze bilden. (vc, p. 16, Nr. 3) Du kannst Fragen mit «do, does» bilden und sie richtig beantworten. (vc, p. 17 Br. p. 16,27,28) Du kennst die «question words: when, where, what, who, why, how» und kannst das richtige Wort in Fragen einsetzen. (Br. P. 20-25) Du kannst das Verb «to be» in allen Formen korrekt einsetzen. Du kannst die Verben im simple present in der positiven Form korrekt einsetzen. (simple present Broschüre) name: date: points: /62p. mark: Unit 4 – grammar – Stufe 1 1. Translate. (Übersetze.) 10p. der Herbst to watch schneiden event die Bäckerei spring die Erzählung to throw malen sausage 2. Fill in the gaps with the right word. You dont need all words! (Fülle die Lücken mit dem richtigen Wort. Du brauchst nicht alle Wörter!) 6p. bread country Christmas town sweets drink tastes face season colours lantern March In December we celebrate . Brown and black are dark . Is Germany the in the North of Switzerland? like summer. What is your favourite ? Some cheese salty. Zurich is big . 3. Put the words in the correct order to make sentences. (Setze die Wörter in die richtige Reihenfolge um Sätze zu machen.) 4p. there – parade – year – Every – traditional – is – paints – their – Everyone – faces – green march – streets – People – up and down – the highlight – day – is – for – This – – everyone Unit 4 – grammar – Stufe 1 4. Make questions and give short answers. (Bilde Fragen und beantworte sie mit der Kurzform.) 12p. you play streetball ? Yes,. she have friends ? No, . / read books ? Yes,. he collect stickers ? Yes,. we go to the cinema ? No, . they learn words ? No, . 5. Fill in the correct question words into the gaps. (Fülle die richtigen Fragewörter in die Lücken.) 12p. When? Where? What? Who? Why? How? do you live? – live in Dielsdorf. old are you? – Im ten years old. is your name? – My name is Julia. are you sad? – Because cant play with Tom. is your English teacher? – My English teacher is Mrs Bernhard. does school end? – The school ends at three oclock. instrument do you play? – play the piano. are your jeans? – My jeans are in the washing machine. are you? – Im okay. is your favourite football player? – dont know. is your birthday? My birthday is in April. is Andy not here? He helps mum in the garden. Unit 4 – grammar – Stufe 1 6. Fill the correct form of «to be» into the gaps. (Fülle die richtige Form des Verbs «sein» in die Lücken.) 6p. There ten dogs. he alone this afternoon? The blonde girl in Mrs Zimmermanns class younger than you. old enough (genug) to drive car. (not) the cats hungry? (not) You my best friend. 7. Fill in the correct form. (Fülle die richtige Form ein.) 12p. (do) my homework. She (go) to school. We (learn) English. She (kiss) boy. The horses (eat) apples. He (fly) over the ocean. Mike (have) friend. The girls (cry) all day. Jos mum (live) in New Zealand. Sophie (say): «Come here, Harry.» My brother and my mother (eat) cornflakes in the morning and my sister (drink) milk. Unit 4 – grammar – Stufe 1 Unit 3 – grammar – Stufe 1