Arbeitsblatt: Muttertagversli

Material-Details

Einige Versli zum Muttertag
Diverses / Fächerübergreifend
Anderes Thema
Vorschule / Grundstufe
1 Seiten

Statistik

45041
541
2
01.09.2009

Autor/in

Gertrud Baumann
Land: Schweiz
Registriert vor 2006

Downloads Arbeitsblätter / Lösungen / Zusatzmaterial

Die Download-Funktion steht nur registrierten, eingeloggten Benutzern/Benutzerinnen zur Verfügung.

Textauszüge aus dem Inhalt:

Mami, wenn ich dich nöd hett, ja, was würd ich mache? Weisch, ich chönt nöd glücklich sii, nümme richtig lache. Will du aber bi mir bisch, chann ich lustig singe, und ich tuen zum Muettertag dir äs Gschänkli bringe. Liebs Mami, lueg mich ah, wien ich da so vor dir stah. Danke will ich hüt dir säge, und für dich äs Gschänkli träge. Ich has für dich gmacht, han viel Knöpf drii gmacht, alli säged, ich han dich so gärn, du bisch min Augestern. Liebs Mami, lueg emal da, was ich für dich ha, ich has sälber gmacht und ganz fescht dra gschafft. Jede Knopf dem Band, weiss so allerhand, vom koche, putze, abwäsche, gäll, ich bin ä Plaudertäsche. Chli Fröid wett ich dir mache und dich au gseh lache, weisch ich han dich so gärn, du bisch min Augestern.