Arbeitsblatt: Test Unit 4 YW 2

Material-Details

Test Unit 4 YW2 Bei Aufgabe 1 noch Baumhausbilder von Lehrmittel reinkopieren.
Englisch
Gemischte Themen
4. Schuljahr
3 Seiten

Statistik

61887
729
7
03.06.2010

Autor/in

Monica Zollinger
Land: Schweiz
Registriert vor 2006

Downloads Arbeitsblätter / Lösungen / Zusatzmaterial

Die Download-Funktion steht nur registrierten, eingeloggten Benutzern/Benutzerinnen zur Verfügung.

Textauszüge aus dem Inhalt:

Unit 4 Max. Punkte: Lernziel: Notendurchschnitt: 63 Punkte 37.5 Punkte Exploring nature Good luck! Erreichte Punkte: Note: TREE HOUSE 1. Which tree house is it. 3P) 2. Make list of 4 materials you use to bild tree house. Welches Baumhaus ist es? Höre sorgfältig zu und nummeriere. 4P) Erstelle eine Liste mit 4 Materialien, die du benötigst, wenn du ein Baumhaus baust. a) b) c) d) ANIMALS 3. Draw line to the correct animal. 8P) Verbinde das richtige Tier mit dem entsprechenden Bild. mouse squirrel woodpecker deer fox bee blackbird snail ant snake 4. • What animal is it? 8P) Um welches Tier geht es? Schreibe den Namen auf. Achte dich dabei auf die Rechtschreibung. My favourite food is insects, but also eat snails. am afraid of the fox. am a • My favourite food is grass. With my eyes can see things all around me. am afraid oft he fox. am a • My favourite food is mice. have very good eyes and can see in the dark. am a • My favourite food is seeds (Samen). am small and am afraid of the owl and the fox. am a 5. Write 6 animals that are awake at night. 6P) Schreibe 6 nachtaktive Tiere auf. Achte dich dabei auf die Rechtschreibung. a) b) c) d) e) f) THE PEAR TREE 6. Correct these sentences. 8P) Verbessere folgende Sätze. Schreibe den ganzen Satz verbessert ab. Squirrel: We hide honey in the tree. Hawk: can catch nut for you! Bees: We will give you pears! Blackbird: We will sing pretty hedgehogs for you every morning! WHATS IN TREE 7. Describe the way of the water. 6P) Beschreibe den Wasserkreislauf bei einem Baum. Starte bei der Wolke. INTERVIEW WITH FORESTER 8. Fill in the gaps. 12P) Fülle die Lücken aus. Achtung, es hat zu viele Wörter im Kasten. Achte dich dabei auf die Rechtschreibung. F: Hello. My name is Fred Jones. Im. take care of the forest and the . Thats my job. Ch: What animals are there in this? F: There are deer, ,, badgers and lot of. Ch: Why are some of the trees marked? F: Good question. The trees that are marked can be cut. forest needs old trees and young trees. So we chop some older trees down and young ones. Ch: Can use the? F: Only the branches on the ground. Dont cut off! Ch: Can have picnic in the forest and make fire? F: Only in the picnic area and dont leave any ! Ch: Can in the forest and make tree house? F: Yes, you can. But only with the branches from the ground. animals, apples, birds, branch, compost, cows, down, farmer, fence, forest, forester, foxes, plant, play, rubbish, sing, squirrels, wood RHYMES AND SONGS 9. Present poem to the teacher. Trage der Lehrperson ein Gedicht vor. 4P) Fehlerfreie Abfolge: Aussprache PRESENT CONTINUOUS 10. Fill in the gaps 4P) Fülle die Lücken aus. Verwende die Verlaufsform mit –ing. Achte dich auf die Rechtschreibung. woodpecker at tree. Bees around. deer behind tree. Rabbits in hole. An owl on branch. fox. Blackbirds at night. Ants an anthill. to build, to buzz (summen herumschwirren), to hide, to hunt, to pick, to sleep, to sit, to spin, to stand